سفره همه کارگران یکی است(۲۴) کمپین قدرتمند و پیروز ۱۴-۱۴

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، کمپین ۱۴-۱۴ هر روز پیروزی دیگری نصیب کارگران اعتصابی می کند. با خبر شدیم:
۱۱۱- همه کارگران ترمینال نفتی کوی مبارک سمت جاسک و مکران که زیر مجموعه شرکت پترو امید هستند ترک کارگاه کرده تا ۲۴ هزار برادر اعتصابی خود را توانمندتر کنند.
خبر خوشحال کننده دیگر انتشار قراردادهای کارگران برای ۱۴ روز کار است. تا کنون داربست بندان و ریگرها با شرکت آنزان صنعت پارس در پتروشیمی کنگان و شرکت بدیع صنایع ساویس B.B.S نصاب استراکچر و جوشکار برق آرگون را برای ۱۴ روز کار قرارداد بسته اند. فورمن داربست روزانه ۵ میلیون، ریگر ها روزانه ۲ میلیون ۱۴۰ هزار تومان، کمکی ها روزانه ۱ میلیون و پانصد هزار تومان، داربست بندها روزانه ۳ میلیون و پانصد، نصاب استراکچر روزانه ۳ میلیون و پانصد و جوشکار برق آرگون روزانه ۴ میلیون ۶۰۰ هزار تومان، قرارداد نوشته آند.

این خبر های خوش در حالی به دست ما می رسد که کارفرماها برای عرض اندام دست به اخراج می زنند. داربست بندان پترو پالایش آلای مهستان فاز ۱۴ به دلیل برنگشتن به سرکار بلک لیست شده اند. اما هیچ داربست بندی حاضر نشده است به جای آنان کار کند. یا داربست بندان جهادگران ریگ را مجبور می کنند چند روزی را برای شرکت فولاد کوشان کار کنند تا این شرکت از پروژه ها اخراج نشود.
همه این اتفاقات حاکی از این است که با تمام تبلیغاتی که از سوی کارفرماها می شود ۲۴ هزار جوشکار، فیتر، مونتاژ کار، برق و ابزار دقیق ، استراکچر، داربست بند، …. به سرکار باز نگشته اند و اعتصاب را با قدرت به پیش می برند.
برادران کارگر ، تنها راه پیروزی کمپین ۱۴-۱۴ اتحاد و همچنان گفتگو با کارگرانی است که هنوز ترک پروژه نکرده اند به آنان باید گفت از اخراج و بیکاری نترسند چرا که پیروزی کمپین باعث خواهد شد همه شرکت ها به اندازه ۲ برابر کارگران مورد نیاز خود نیرو استخدام کنند. به شایعات گوش نکنید با همکاران پروژه ای و به ویژه همشهری ها و هم زبانان ترک کار نکرده صحبت کنید و مزایای کمپین را برایشان شرح دهید. بعد از پیروزی کمپین هیچ کارگری بیکار نخواهد ماند.
هیچ پروژه ای به راه نخواهد افتاد تا کارگران حامی کمپین ۱۴-۱۴ نخواهند.
زنده باد کمپین ۱۴-۱۴

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز