*سفره همه کارگران یکی است! (۲۳) کمپین قدرتمند و پیروز ۱۴-۱۴*

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، کمپین در ۲۳ مین روز از اعتصاب قدرتمندانه ۲۴ هزار کارگر پروژه ای (۲۳ تیرماه) همچنان استوار به پیش می رود و پیروزی هایی کوچک ولی با صلابت را شاهدیم.
امروز با انتشار قراردادهای کارگران سندبلاست کار و فیتر با ۱۴ روز کار در شرکت های توسعه نفت پاسارگاد پیمانکاری بدوی و شرکت پویش مسیر برگاس به فیتر ها ۵۵ میلیون و سندبلاست کارها ۲۱ میلیون برای ۱۴ روز کار و پرداخت خواهند کرد.
هر چند کارگران سندبلاست کار دستمزدهای شان نزدیک به کارگر کمکی است و دیگر اینکه این قراردادها اشکالاتی همچون ۱۰ ساعت کار در روز دارد اما همینکه پیشگام بسته شدن قراردادهای ۱۴ روزه هستند ، بسیار عالیست.

برادران کارگر توجه داشته باشند که ۱۴ روز کار با ۸ ساعت کار روزانه باید باشد. همچنین بهترین روش برای دستمزد سال جدید این است که کارگران ‌دستمزد سال گذشته خود را ضربدر ۳۵ درصد کرده برای ۱۴ روز قرارداد ببندند.
موضوع مهم اینکه شرکت هایی که نتوانسته آند اعتصاب شکن استخدام کنند دست به دامان سایت دیوار شده آگهی استخدام می زنند از جمله شرکت فنی مهندسی نواندیش تاسیسات آریا. این شرکت هم مانند شرکت سبز آب اندیمشک در حال خلع ید شدن است.با احتساب این شرکت تاکنون کمپین ۱۴-۱۴ توانسته است ۳ شرکت پیمانکاری را خلع ید کند و کارگران مستقیم با پتروشیمی قرارداد ببندند.
برادران کارگر
با انتشار این دو قرارداد و ۲ قراردادی که قبلن منتشر گردید، آهسته آهسته دیگر پیمانکاران نیز مجبور خواهند شد برای خلع ید نشدن به مقررات کمپین ۱۴-۱۴ تن بدهند.
با اجرای مقررات کمپین ۱۴-۱۴ همه کارگران بیکار سرکار خواهند رفت و دستمزدها بهتر از همیشه خواهد شد، پس از اخراج و بیکاری نترسیم.
صبور باشیم پیروزی در راه است.

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز
 

ارتباط با ادمین@Sfelezkaran :

کانال رسمی سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران