*سفره همه کارگران یکی است(۱۴) – کمپین قدرتمند ۱۴-۱۴*

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در چهاردهمین روز از کمپین سراسری کارگران پروژه ای ۱۴-۱۴ در (۱۳ تیرماه) ، پیوستن به این کمپین همچنان ادامه دارد.
۱۰۸- کلیه کارگران شرکت آبادراهان سازنده مخازن در عسلویه
با این حساب تعداد شرکت کنندگان در این اعتصاب به ۲۴ هزار نفر نزدیک می شود. گفتگو با کارگرانی که هنوز به کمپین نپیوسته اند ادامه دارد. در همین جا از برادران هفشجانی خود چه جوشکار و چه مونتاژ کار و فیتر و کمکی ها در خواست می کنیم به کمپین بپیوندند. همچنین از برادران داربست بند، ابزار دقیق، کادر اداری فنی، سندبلاست، رنگ و عایق ،…. که به کمپین بپیوندند.

دوستان عزیزی که سر کار هستید پیروزی کمپین ۱۴-۱۴ باعث خواهد شد به اندازه افرادی که در حال حاضر شاغل هستند کارگر بیکار استخدام شود. پس از اخراج نترسید، کارفرمایان به کار ما احتیاج دارند و هیچ پروژه ای بدون ما سر و سامان نخواهد گرفت. دیگر وقتش شده پیمانکاران دغلکار سودهای کلانی را که از دستمزدهای ما ربوده اند را به ما پس بدهند.
دوستان کارگر به شایعاتی که می گویند کارگران به سر کار برگشته اند و اعتصاب را شکسته آند توجه نکنید اینها دروغ هایی است که عوامل کارفرما بین کارگران اعتصابی پخش می کنند تا ما را دلسرد کنند.
دوستان کارگر همکار در یک پروژه نماینده ای انتخاب کرده و به کارفرما خواسته های خود را اعلام کنید: ۳۵ درصد افزایش حقوق، ۱۴ روز کار ۱۴ روز مرخصی.
خبر خوشحال کننده اینکه امروز در اهواز بیش از ۳۰۰ کارگر ارکان ثالث از شرکت ملی حفاری با تجمع در مقابل شرکت ملی حفاری خواسته های خود را که همانا حذف شرکت های پیمانکاری است را اعلام کردند و در دست نوشته های خود خواستار آزادی همکارشان یاسر احمدی نژاد شدند. اما نکته مهم این است که این کارگران همبستگی خود را با کمپین ۱۴-۱۴ اعلام نمودند، که مایه دلگرمی است.
دوستان به جای توهین، پخش شایعات بی اساس و هدر دادن وقت خود در فضای مجازی، گوشی تلفن خود را بردارید با کارگرانی که به کمپین نپیوسته اند حرف بزنید و از مزایای کمپین بگویید.
سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران و کارگران حاضر در کمپین ۱۴-۱۴ حمایت خود را از یاسر احمدی نژاد از شرکت ملی حفاری و محمد رحیمی و بهرامی از شرکت توسعه فولاد گل گهر سیرجان اعلام و خواستار آزادی فوری آنان هستیم.

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز