سفره همه کارگران یکی است(۱۳) – کمپین ۱۴-۱۴

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در سیزدهمین روز (۱۲ تیرماه) از کمپین سراسری کارگران پروژه ای (۱۴-۱۴) همچنان جمع دیگری از کارگران به کمپین پیوسته و کمپین را قدرتمند تر کردند. ۱۰۶- کارگران پروژه ای پتروشیمی آروین زنجان ۱۰۷- کارگران پروژه ای معدن درالو کرمان.
این پیوستن ها نشان‌دهنده درستی و اعتبار کمپین ۱۴-۱۴ است. آنچه در این روزها مهم است اعتماد کردن به کمپین است. باید صبور بود. فقط ۱۳ روز از کمپین می گذرد و بی تردید کمپین ۱۴-۱۴ با کارگران مقاوم به پیروزی خواهد رسید. در روزهای آینده با گفتگوهای سراسری که در جریان است احتمالن کارگران بیشتری به کمپین خواهند پیوست مهم این است که کارفرمایان در پیدا کردن نیرو همچنان سرگردان مانده اند و کارگران بیکار از رفتن به سرکار برادران اعتصابی خود، خودداری می کنند.

به همه کارگران بیکار می گوییم پیروزی کمپین باعث سرکار رفتن همه آنان خواهد شد چرا که به اندازه همه کارگران بیکار در کمپین ۱۴-۱۴ کار به اندازه کافی وجود دارد کارفرمایان مجبور خواهند شد همه کارگران را با حقوق خوب استخدام کنند.
دوستان به حرف های ناامید کننده اهمیت ندهید از میلیون ها کارگر پروژه ای فقط ۲۳ هزار کارگر به ندای کمپین ۱۴-۱۴ پاسخ مثبت دادند اما همین تعداد هم می تواند پیروزی ما را رقم بزند. ما در کمپین سال ۹۹ فقط ۴۵ هزار نفر بودیم اما توانستیم با دوماه ایستادگی پیروز شویم. حالا هم می توانیم.
بدون ما هیچ پیچی بسته نخواهد شد، هیچ داربستی علم نمی شود ، هیچ خط لوله ای پیش نخواهد رفت. هنوز هم می‌توانیم با برادران کارگران صحبت کرده آنان را به همبستگی بخوانیم.
برادران،
کارگران جهان و فدراسیون جهانی کارگری اینداستریال از ما حمایت کردند. امروز اتحادیه بین‌المللی فلزکاران سوئد و اتحادیه ملی کارگری راه آهن ، دریانوردی و حمل و نقل انگلیس از کمپین و سندیکای کارگران فلزکار مکانیک ایران اعلام حمایت کردند.
باید مقاوم بود و از سختی نهراسید پیروزی در مقابل ماست.

کارگر متحد همه چیز ، کارگر متفرق هیچ چیز