سفره همه کارگران یکی است!(٨) (کمپین ١٤-١٤)

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، در هشتمین روز از کمپین سراسری ١٤-١٤( تیرماه ١٤٠٣) همچنان تخلیه کارگاهها ادامه دارد.

١٠٠- کارگران پروژه ای کارخانه سیمان لردگان ١٠١- کارگران شرکت کیسون در بندرعباس ١٠٢- جمعی از کارگران پروژه ای پتروشیمی هنگام ١٠٣- کارگران شرکت پیشرو جوش ایرانیان جنوب به پیمانکاری محسن عالی پور.

تلاش های بی حاصل پیمانکاران جهان پارس نتوانست کارگری برای پالایشگاه اصفهان استخدام کنند و همچنان با «نه» قاطع کارگران بیکار اصفهانی روبرو شدند.

تمامی دوستان اعتصابی نمایندگانی از سوی خود انتخاب و برای مذاکره با کارفرمایان آماده باشند. چنانچه پیمانکاری حقوق های اعلامی سندیکای کارگری را برای ١٤ روز کار قبول کرد از قرارداد عکس گرفته برای سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران ارسال کنید. به همه کارگران تاکید می کنیم افزایش حقوق ها طبق دستور سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران افزودن ٣٥ درصد به حقوق سال گذشته لیست کمپین برای ١٤ روز کار باید بسته شود. دوستان توجه داشته باشند که باید کارفرما تمامی مزایای قانونی از جمله لیست بیمه مطابق دریافتی، عیدی و پاداش و سنوات و مزایای رفاهی طبق استاندارد های شرکت نفت را نیز در قرارداد قید کند. دوستان توجه کنند اگر کارفرمایی به شما قول داد که به سر کار بیایید و هر زمان تکلیف کمپین معلوم شد شما را از مزایای کمپین برخوردار خواهد کرد، فریب نخورید این وعده ها باد هواست.

لطفن از توهین و گذاشتن عکس خانواده کارگران شاغل در فضای مجازی خودداری کنید. این اعمال از افراد بی شخصیت و بی خانواده سر می زند که ما نباید آلوده این کار بشویم. با افرادی که در سر کار هستند تماس گرفته مزایای کمپین ١٤-١٤ را تشریح کنید. با اجرای قوانین کمپین ١٤-١٤ نه تنها دستمزدها بیشتر خواهد شد بلکه برای ١٤ روزی که کارگران شاغل به مرخصی خواهند رفت به تعداد افراد شاغل در پروژه های نفت و گاز، کارگر بیکار مشغول به کار خواهد شد. پس نباید ترسی از بیکار ماندن داشته باشیم.

با پیوستن دیگر کارگران پروژه ای به این کمپین بزودی پیروزی را در آغوش خواهیم گرفت. پیام ما به دیگر کارگران نفت و گاز، نیروگاهی (ارکان ثالث، حجمی، روز مزد، قرارداد معین، پیمانی، قراردادی ها) این است:« خواست حذف پیمانکاران از عرصه های نفت و گاز، رسمی شدن کلیه کارگران نفت و گاز و نیروگاهی در شرکت نفت، افزایش دستمزدها به مقداری که سندیکا تعیین کرده است، ١٤ روز کار ١٤ روز مرخصی و برخورداری از همه مزایای شرکت نفت» خواست شما هم هست پس به ما بپیوندید تا پیروزی حاصل شود.

کارگر متحد همه چیز، کارگر متفرق هیچ چیز