هشدار به مخالفین کمپین. ١٤-١٤

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، با اعلام کمپین 1١٤-١٤ و حذف شرکت های پیمانکاری که با استقبال کارگران پروژه ای و بخشی از کارگران شاغل در نفت و گاز و نیروگاهی روبرو شده است، چندی است عده ای از پیمانکاران و عوامل اعتصاب شکن تلاش می کنند تا هم کارگران را دلسرد کرده و هم با توهین به کمپین و کارگران، کمپین اعلامی را به شکست بکشانند. گاهی هم بی شرمی را به جایی رسانده اند که می گویند نه تنها افزایش دستمزد نخواهند داد بلکه هر کسی که به کمپین بپیوندد، بلک لیست خواهد شد.

برای نمونه در پتروشیمی صدف شرکت جهانپارس سرپرست داربست به خوابگاهها رفته با تهدید کارگران آنان را از همراهی با کمپین می ترسانند. این سرپرست به همراه سرپرست استراکچر کارگران را تهدید به بلک لیست می کنند. البته یادمان نرفته که همین افراد در سال گذشته با خیانت به کمپین ٢٠/١٠ و افزایش ندادن حقوق ها هنوز فکر می کنند می توانند به پشت گرمی شرکت هایشان حق کارگر را بخورند. متاسفانه شرکت جهانپارس که پرونده سیاهی در رابطه با حق کشی های کارگری دارد در مس سرچشمه هم، جوشکاران را در صورت پیوستن به کمپین تهدید به اخراج کرده است.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران شرکت جهانپارس را تا اطلاع بعدی تحریم کارگری کرده و از همه کارگران می خواهد بعد از کمپین ١٤-١٤ برای کار به این شرکت نروند تا از پروژه های نفت و گاز بیرون انداخته شود.

حذف شرکت های پیمانکاری از عرصه های کارگری خواست همه کارگران ایران است.

١٤ روز کار ١٤ روز مرخصی حق همه کارگران شاغل در عرصه های نفت و گاز است.

سفره همه کارگران یکی است

پیروزی هر کارگر پیروزی همه کارگران است