هوشیار باشیم و متقلبان کمپین سازی را افشا کنیم!

ادامه کمپین 10/20 که دوسال است آغاز شده و در امتداد کمپین سال 99 است، هر سال برای بهبود وضعیت کارگران پروژه ای اجرا می شود نه تنها افزایش حقوق ها را در نظر دارد بلکه شرایط استاندارد رفاهی و لیست بیمه مطابق با حقوق دریافتی و عنوان شغلی را نیز در نظر داشته و هر ساله برای تحکیم این موارد می کوشد.

همانطوری که قبلن هم به کارگران در اردیبهشت ماه در خصوص شیادی به نام سامانی هشدار داده بودیم که ایشان برای نفع شخصی و پر کردن جیب خود اعلام کمپین کرده و بی تردید تعدادی از فعالانی که برای این منظور خالصانه کوشیده اند را نیز بیچاره کرده است، در اواخر خرداد معلوم شد که این مردک پلید چگونه تفرقه اندازی کرده و در حال حاضر برای پروژه هایی که کارگرانش اعتصاب کرده و یا برای افزایش حقوق می کوشند، اعتصاب شکن استخدام کرده و علیه منافع کارگران تلاشی بی شرمانه می کند. از همه کارگرانی که جا و مکان ایشان را می شناسند تقاضا می کنیم اطلاعاتش را به سندیکای کارگری بفرستند.

در همین جا از همه کارگران اعتصابی به ویژه پتروشیمی صدف، پتروپالایش حمایت کرده و از همه کارگران می خواهیم برای این کارگران همانگونه که تاکنون کار پیدا کرده اند برای بیکارانی که هنوز کار پیدا نکرده اند هم کار پیدا کنند تا هیچ خانواده اعتصابی در مضیقه قرار نگیرد و این دو مرکز را تا اطلاع بعدی تحریم کارگری کنند.

اما دوستان این تمام قضیه نیست بلکه گروههای غیر کارگری با نام های متفاوت تلاش می کنند رهبری کمپین را بدست گرفته و با دادن اطلاعیه های تند و تیز می خواهند کارگران را به خود جلب کنند. این تشکل های غیر کارگری با شماره تلفن هایی که کد خارج از ایران دارند و یا با نام های جعلی به ویژه در اینستاگرام فعال هستند همان هایی هستند که مانند سامانی ها برای خود تلاش می کنند و غم کارگر را در دل ندارند.

به همه کارگران توصیه می کنیم در دام این افراد و تشکل های غیر کارگری نیفتند و متقلبان کمپین سازی را به سندیکای کارگری اطلاع داده تا افشا کنیم شان.

از همین امروز به پیمانکاران و شرکت های نفت و گاز و نیروگاهی اعلام کنند که باید مقررات کمپین را رعایت کرده و افزایش حداقلی 35 درصد را به دستمزدهای اعلامی سال گذشته لیست کمپین اضافه کنند وگرنه طوفان کمپین آنها را در بر خواهد گرفت.

همچنین همانگونه که در 3 خرداد اعلام کردیم امسال کمپین خواهان حذف پیمانکاران از همه عرصه های نفت و گاز و نیروگاهی است و برای همه کارگران خواستار طبقه بندی مشاغل و اجرای همه مقررات شرکت نفت بوده و 14 روز کار 14 روز مرخصی را در الویت کمپین دارد.

این اطلاعیه را بین همه کارگران پخش کنید، نمایندگان خود را برای مذاکره با کارفرما انتخاب کنید، و با مشورت های شبانه تصمیمات خود را به اطلاع سندیکای کارگری برسانید تا کمپینی قوی داشته باشیم.


سفره همه کارگران یکی است!

پیروزی هر کارگر پیروزی همه کارگران است!

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

گروه پایپینگ و اکیپ پروژه ای ها

10 خرداد 1403