فروش اموال زحمتکشان به آنها!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، آقای للهگانی مدیرعامل بانک رفاه اعلام نموده اند که می خواهند سهام بانک رفاه را به بازنشستگان واگذار کنند.

بانک رفاه که از اندوخته های کارگران در سال ١٣٣٩ تاسیس شد و کسانی چون علیرضا فرهادی در مجوز گرفتن این بانک از شاه دخالت داشتند و همه اموالش از اندوخته های کارگران است، شوربختانه با یک تعبیر احمقانه از اصل ٤٤ قانون اساسی، توسط دولت بالا کشیده شد. با اعتراضات خیابانی کارگران به این دست اندازی حالا می خواهند کلاه دیگری سر زحمتکشان گذاشته آن را دوباره به بیمه گذاران بفروشند تا دوباره دست در جیب کارگران و بازنشسته ها کرده باشند.

این کلاهبرداری ها در حالی انجام می شود که هیات مدیره بی عرضه کانون ها و کارخانه داران کانون عالی هیچ فعالیتی برای بازگرداندن این اموال به بازنشستگان نمی کنند. با توجه به اینکه فقط در تهران نزدیک به ٥ هزار امضا در مخالفت با این عمل راهزنانه توسط بازنشستگان مستقل جمع آوری و برای باز گرداندن بانک رفاه کارگران صورت گرفته سکوت کانون عالی در این خصوص نشانگر ماهیت ضد بازنشستگان آن است.

بازنشستگان مستقل در سراسر ایران برای بازگرداندن بانک رفاه به اندوخته های زحمتکشان باز هم تلاش می کند و از همه بازنشستگان می خواهیم در تجمعات هفتگی خود این مهم را سرلوحه شعارهای خود کنند.

سرمایه داری نئولیبرال هیچ ارزشی برای زحمتکشان قایل نیست و خود را محق می داند که به اموال زحمتکشان دست اندازی کند.

این دست های نامحرم را از اندوخته هایمان کوتاه کنیم.