ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، جناب آرمان سامانی بعد از خرابکاری که در امر کمپین انجام داده است به تازگی پرده از روی آخرین خیانت خود به نیروها پرده برداشته و اعلام نموده است:« از اول تیرماه فعالیت کاریابی خود را شروع می کنم» این به معنای این است که در زمانی که نیروها آماده می شوند برای کمپین ایشان به کمک پیمانکاران آمده و برایشان آگهی کار خواهد گذاشت و طبق معمول این سالها اعتصاب شکن برای پروژه ها ارسال خواهد کرد.

البته ایشان در بخش دیگری از فرمایشات ابلهانه خود خواستار عذرخواهی سندیکا از افشای کارهای ضد کارگری ایشان شده اند تا علیه کمپین کاری نکنند. پاسخ ما به این گستاخی ها این است:« ما حامی کارگر هستیم و دست همه ضد کارگران را رو خواهیم کرد و به این عمل افتخار می کنیم»

باز هم به کارگران توصیه می کنیم هوشیار باشند و از کانال های معتبرهای خبرگیری کرده و کمپین را پیگیری کنند. همچنین گروههایی که مدیرانش شماره تلفن آنان متعلق به خارج از کشور است را شناسایی و از این گروهها بیرون بیایند تا کمپین مورد طمع بیگانگان قرار نگیرد و کمپین انگ خارج از کشور نخورد و رهبران کمپین هم در مظان اتهامات امنیتی قرار نگیرند.

حذف پیمانکاران از عرصه های نفت و گاز و نیروگاهی

استخدام رسمی در شرکت نفت و گاز و نیروگاهها

طبقه بندی مشاغل و ١٤ روز کار ١٤ روز مرخصی