کارگران پروژه ای از سابقه دیر پرداخت شدن دستمزد ها به خبرنگار پیام سندیکا می گویند

یکی از مشکلاتی که کارگران را در پروژه ها سخت آزار می دهد، دیر پرداخته شدن دستمزدهاست که در برخی از پروژه ها به ششماه و بیشتر هم می رسد.  همانطوریکه در سال گذشته خبرنگاران ما در مورد قرارداد هایی که در ستاره خلیج با کارگران بسته می شد خبر دادند کارگران در قراردادهایشان متعهد می شدند زودتر از ششماه حقوق دریافت نکنند و چنانچه شرکت صورت وضعیت دریافت کرد به انها دستمزد خواهد داد. کارگران در این بخش شما را با اغاز دیر پرداخته شدن دستمزدها آشنا می کنیم:

محمد) : اصل دیر پرداخت کردن ها از فاز ١٥ و ١٦ شروع شد. زمانی که سپاه سکان اصلی پروژه ها را دردست گرفت و شایعه کمبود کار بوجود آمد.

اسی ): دوست عزيز اين بحران از وقتي كه شركتهاي خارجي از مناطق صنعتي مثل ماهشهر و عسلويه رفتن و شركتهاي ايراني جايگزين شدن بوجود آمد و از دوره دوم ریاست جمهوری احمدي نژاد به اوج خودش رسيد و هنوز هم به قوت خودش باقي مانده

رحمت): در صورتی که شرکت صدرا پارس که مادر این شرکت های کوچک حساب میشه کل مطالبات رو گرفته حتا بیش از کارهایی که انجام داده و به کارگر پول نمیده

جواد): بقول اين دوست عزيز از زماني كه قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا سكاندار ساخت صنايع نفتي شد، دیر پرداخت شدن حقوق ها شروع شد.

رضا): به نظرتون اگه خارجی ها بیان وضعیت به موقع پرداخت شدن حقوق ها درست میشه؟

اسی): سگ زرد برادر شغاله. اونا بیان مگه بدشون میاد ششماه به ششماه حقوق کارگرا رو عقب بندازن. میدونی سود ماهانه این دیر پرداخت شدنها چقدر میشه؟؟