گزارش لحظه به لحظه خبرنگار پیام سندیکا از تجمع رانندگان شرکت واحد در مقابل شهرداری تهران 14 آذر

گزارشی از تجمع هم اکنون رانندگان شرکت واحد

با توجه به اعلام قبلی رانندگان عضو تعاونی مسکن کارگران شرکت واحد در خصوص تجمع در مقابل شهرداری تهران، متاسفانه با اشغال خیابان منتهی به شهرداری توسط ماموران نیروی انتظامی و درگیری با کارگران ، کارگران متفرق شده و به خیابان خیام رفته و در آنجا خواسته های خود را فریاد می زنند.

در حال حاضر رانندگان در پارک شهر تجمع کرده و خواستار دیدار نمایندگانشان با اعضای شورای شهر و یا نماینده شهردارهستند.

ساعت 11 و 20 دقیقه بامداد

گزارشی تکمیلی از تجمع هم اکنون رانندگان شرکت واحد:

متاسفانه با خبر شدیم تعداد 20 راننده شرکت واحد دستگیر شده اند. تا کنون نام

محمدعلی اصلاغی، امیرعباس حسینی، ناصرمحرم زاده، ایرج فدایی، حسن سعیدی، وحید فریدونی، علی رضا توسلی، امیر تاخیری رسول طالب مقدم، عطا باباخانی، دلیری، هوشیاری، محمد سامی و مجید شکریان جزو دستگیر شدگان است.

دستگیر شدگان به پلیس امنیت واقع در میدان ارگ برده شده اند. مذاکره برای آزادی آنان در حال انجام است.

***به نام دادگر***

گزارش تکمیلی خبرنگار پیام سندیکا از تجمع رانندگان شرکت واحد:

با خبر شدیم تعداد 16 نفر از دستگیر شدگان با اظهار اینکه مورد ضرب و شتم قرار گرفته به دستور پلیس امنیت واقع در میدان ارگ راهی بیمارستان خواهند شد. امیدواریم مذاکره برای آزادی آنان هرچه سریعتر با موفقیت به اتمام رسیده و این رانندگان آزاد شوند.

گزارش تکمیلی تجمع رانندگان شرکت واحد:

با خبر شدیم کلیه رانندگان دستگیر شده در ساعت 3 آزاد شده و به همراه دیگر رانندگان به خانه و یا محل کار خود راهی گردیده اند.

با درود به همه رانندگان زحمتکش

مبارزه برای داشتن سرپناهی مناسب ادامه دارد

اخرین اطلاعیه فعالین سندیکای کارگران شرکت واحد

***به نام دادگر***

حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی امروز پلیس در مقابل شهرداری تهران که با حمله ، ضرب و شتم و دستگیری رانندگان عضو تعاونی مسکن کارگران شرکت واحد معترض به مسکن روبرو گردید.

زیر پا گذاشتن اصل 27 قانون اساسی که راهپیمایی و تجمع را آزاد اعلام کرده است سالهاست از سوی مدیران جامعه به امری عادی بدل شده است.

ما رانندگان شرکت واحد در اعتراض به برخورد خشونت آمیز امروز پلیس در مقابل شهرداری تهران که قصد مراجعه حضوری جهت پیگیری حق مسکنمان را داشتیم فردا 15 آذر از اول وقت چراغهای اتوبوسهای تحویلی خود را روشن نموده و سرعت خود را به زیر ۳۰ کیلومتر در ساعت میرسانیم.

بی تردید حق داشتن مسکنی مناسب در سرلوحه اعتراضات کماکان جای خواهد داشت.