صدای خواهران و برادران و فرزندان مان باشیم!

مدتهاست که مدیران جامعه به مشکلات زحمتکشان اعتنایی نکرده و آنان را وادار به اعتراض کرده اند. پس از اعتراض هماهنگ سندیکاهای کارگری و برخی از تشکل های کارگری به لایحه نابودی قانون کار که در مقابل مجلس صورت گرفت و دیروز هم کانون نویسندگان ایران برای گرامیداشت روز مبارزه با سانسور گردهمایی را اعلام کرده بودند که با ممانعت و برخورد خشن پلیس مواجه شد فردا هم اعتراض کارگران شرکت واحد به عدم دریافت مسکن و همچنین آموزگاران بازنشسته نیز اعتراضی را بر پا خواهند کرد. در همین روند فرزندان دانشجوی ما هم در اعتراض به مشکلات صنفی خود، روز 16 آذر که روز دانشجوست را برای اعتراض انتخاب کرده اند.

بر طبق قانون اساسی و نص صریح اصل 27 قانون اساسی، اعتراض حق هر شهروند ایرانی است . این اعتراضات نه تنها مخل به مبانی اسلام نیست بلکه یکی از اصول آن را که عدل است خواهان است.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ضمن حمایت از خواسته های رانندگان شرکت واحد در برخورداری از یک مسکن مناسب و همچنین آموزگاران بازنشسته برای برقراری همترازی حقوق و مزایا با کل شاغلین و بازنشستگان همه ی ارگان های کشور ، از انتظار به حقفرزندانمان که خواهان برگزاری روز دانشجو که روز اعتراض به ستم و دیکتاتوری و فریاد آزادیخواهی است حمایت می کند.

زنده باد اتحاد سندیکاهای کارگری

همبسته تر باد جنبش های اجتماعی ایران

جنبش کارگری متحد جنبش دانشجویی

اتحاد، مبارزه، پیروزی

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

13/6/1395